رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی کشور:

سوانح رانندگی در هر ساعت جان ۲ ایرانی را می‌گیرد

با جان باختن 25 نفر در تصادفات رانندگی صورت گرفت‌؛

ورود مدعی العموم به موضوع اصلاح نقاط حادثه خیز محور سیرجان – بلورد  

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان سیرجان از ورود این  دادستانی به موضوع  اصلاح نقاط حادثه خیز محور سیرجان- بلورد خبر داد و گفت:از سه سال پیش تاکنون حدود 25 نفر در پی وقوع تصادف در این دو راهی مرگبار جان خود را از دست داده اند.
کد خبر: ۱۴۰۳۶۹۱

به گزارش جام جم آنلاین کرمان؛مجتبی قدیمی،در حاشیه بازدید از محور مواصلاتی  سیرجان- بلورد  که با همراهی معاون فرماندار،فرمانده پلیس راه سیرجان، رئیس اداره راهداری و حمل نقل جاده‌ای سیرجان و رییس اداره راه و شهرسازی سیرجان برگزار شد،اظهار داشت:دستور اصلاح نقطه حادثه خیز این محور که منجر به تصادفات مرگبار شده بود،صادر شده است .

وی با اشاره این مطلب که  این بازدید در پی وقوع تصادف اخیر منتهی به فوت چند نفر از همشهریان صورت گرفته است،بیان کرد:دستگاه قضایی از باب حقوق عامه به موضوع اصلاح نقاط حادثه خیز محور‌های مواصلاتی ورود کرده  و دستگاه‌های مرتبط مکلف به اجرای وظایف خود در کوتاهترین زمان ممکن می‌باشند و درصورت مشاهده ترک فعل با متخلفین برخورد قانونی خواهد شد.

این مقام قضایی به لزوم ارتقای سطح ایمنی جاده‌ای در ورودی شهر بلورد اشاره کرد و گفت:به منظور جلوگیری از وقوع سوانح رانندگی بعدی و اصلاح این دوراهی نا ایمن و غیر استاندارد،دستور اصلاح آن صادر و اداره راهداری و حمل نقل جاده‌ای این شهرستان مکلف شد جهت جلوگيري از بروز هرگونه حادثه و خطر احتمالی در اولین فرصت اقدام نماید.

قدیمی،خاطرنشان کرد:اداره راهداری و حمل نقل جاده‌ای شهرستان سیرجان باید ظرف حداکثر دو هفته آتی نسبت به نصب سرعت کاه و علائم هشدار دهنده در اطراف تقاطع اقدام نماید و سپس با همکاری شهرداری بلورد و سایر ادارات مرتبط در کوتاه ترین زمان ممکن نسبت به اصلاح این نقطه حادثه خیز اقدام نماید.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها